четвер, 26 березня 2020 р.

Дистанційне навчання



Карантин. Комунікації дистанційні, але основа закладена у звичному навчальному процесі дає результати. Мої любі учні Смолінського НВО отримали завдання створити пасхальний декор. Чарівні, неповторні композиції є результатом творчості учнів та їх родин. Результат перевершив мої очикування!
Усіх зі святом!























  • Дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, зокрема, надає можливість одночасно з гнучким за часом і високопрофесійним за змістом вивченням різних предметних розділів знань, формуванням умінь і навичок роботи з багатьох навчальних дисциплін забезпечити інтенсивне практичне застосування тими, хто навчаються, методами і засобами інформаційно-комунікаційних технологій, розвиває уміння і навички у сучасній науці і практиці. Впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.
  • Освіта через усе життя" - нова формула освіти, необхідність якої вимагає сучасна цивілізація з її гуманізацією і демократизацією суспільних відносин, швидкою зміною техніки і технологій. На сьогодні це можливо лише за умови впровадження сучасних ідей і технологій освіти. Саме ця потужна науково-педагогічна база в сукупності з сучасними розробками в галузі інформаційних засобів сприяє розвитку дистанційного навчання.
    Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей людини за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті.
    А оскільки Інтернет – це світова інформаційна мережа, то вона може бути одним із засобів дистанційного навчання, тому що її дані допоможуть учням і  учням створити повну інформаційну картину з питань, що їх цікавлять.
    Для дистанційного навчання дуже важливий зв’ язок з учнем, тому що сучасне навчання (а особливо дистанційне) тяжіє до індивідуалізації. Під час очного навчання кожен має можливість поставити питання й одразу отримати відповідь.
  • Тестові завдання

  • 6 клас «Основи здоров’я»


  •  Безпека в побуті і навколишньому середовищі  
  • І рівень 
  • 1. Оберіть правильну відповідь 
  • 1.1. Перед заміною перегорілої електролампи обов′язково потрібно 
  • а) вимкнути освітлювальний прилад з розетки 
  • б) залишити ввімкнутим освітлювальний прилад, щоб відразу побачити, чи загориться електролампа 
  • 1.2. Двосмугову дорогу безпечно переходити навскіс 
  • а) так 
  • б) ні  
  • 1.3. Перед тим, як увімкнути газову колонку, потрібно 
  • а) перевірити тягу 
  • б) відкрити газовий вентиль 
  • 2. Позначте те, що не можна гасити водою 
  • а) бензин 
  • б) нафта 
  • в) електроприлади під напругою 
  • г) вимкнені електроприлади 
  • д) палаючий одяг 
  • 3. Підручними засобами для гасіння пожеж є:_________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 4. Завдання з кількома варіантами відповідей 
  • Почувши сирену чи уривчасті гудки на підприємстві, що розташоване поруч, потрібно 
  • а) щільно зачинити вікна, двері 
  • б) ввімкнути радіо чи місцевий канал телебачення 
  • в) заховатися в підвалі чи погребі 
  • г) зробити запас питної води 
  • ІІ рівень 
  • 1. Якщо телевізор загорівся, потрібно
  • а) негайно повідомити про це дорослим
  • б) якщо є можливість, відключити телевізор від електричної мережі
  • в) накрити телевізор цупкою тканиною або ковдрою
  • г) викликати пожежників
  • д) відчинити вікна і двері, щоб не накопичувався дим у приміщенні
  • е) зачинити вікна, двері, вийти з приміщення
  • 2. Доповніть схему
  •  
  • 3.Якщо на шкіру потратила оцтова есенція, потрібно
  •  а) розтерти уражене місце сухою ганчіркою 
  • б) промити шкіру проточною водою упродовж 15 хвилин 
  • в) після промивання водою шкіру промити ще раз мильною водою 
  • г) відразу накласти марлеву пов’язку 
  • ІІІ рівень 
  • 1. Завдання з кількома варіантами відповідей 
  •  Властивості чадного газу: 
  • а) має різкий запах 
  • б) не має запаху 
  • в) не має кольору 
  • г) заміщує кисень у крові і спричиняє смертельні отруєння 
  • д) не подразнює очей 
  • 2. Запишіть порядок дій, що повинна виконати людина, на якій загорівся одяг _______________________________________________________________ _________________________________________________________________ 
  • 3. Прикладами отруйних речовин, що використовуються в побуті, можуть бути______________________________________________________________ __________________________________________________________________ ________________________________________________________________ 
  • ІV рівень 
  • 1. Позначте ситуації, в яких людина може отруїтися чадним газом:
  • а) перебувати в закритому приміщенні, де перекрито димохід печі, що
  • топиться, або колонки, що працює
  • б) вдихати тютюновий дим
  • г) перебувати в лісі біля великого вогнища
  • д) перебувати в приміщенні під час пожежі
  • 2. Складіть план дій надання першої допомоги при отруєнні побутовим, чадним газом _____________________________________________________________ __________________________________________________________________ ________________________________________________________________ 
  • 3. Доповніть фразу При аварії на хімічному підприємстві небезпечні речовини можуть потрапити в організм людини через шкіру___________________________________________________________ _____________________________________________________
  •                      8 клас «Основи здоров’я»




8 клас Безпека на дорозі

Тема: Дорожня безпека. Правила для мотоциклістів.




Мета: Сформувати знання про правила для мотоциклістів
 та правила перевезення пасажирів на мотоциклі;
 виробити навички та алгоритми необхідних дій у небезпечних ситуаціях.


Повторіть правила дорожнього руху
 За допомогою блок-схеми пропоную вам ознайомимося
 з правилами для пасажирів мотоцикла на с.86.


Практичні завдання 
https://learningapps.org/watch?v=p4kdhwyi501



2 коментарі: