Карантин. Комунікації дистанційні, але основа закладена у звичному навчальному процесі дає результати. Мої любі учні Смолінського НВО отримали завдання створити пасхальний декор. Чарівні, неповторні композиції є результатом творчості учнів та їх родин. Результат перевершив мої очикування!
Усіх зі святом!
- Дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, зокрема, надає можливість одночасно з гнучким за часом і високопрофесійним за змістом вивченням різних предметних розділів знань, формуванням умінь і навичок роботи з багатьох навчальних дисциплін забезпечити інтенсивне практичне застосування тими, хто навчаються, методами і засобами інформаційно-комунікаційних технологій, розвиває уміння і навички у сучасній науці і практиці. Впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.
- Освіта через усе життя" - нова формула освіти, необхідність якої вимагає сучасна цивілізація з її гуманізацією і демократизацією суспільних відносин, швидкою зміною техніки і технологій. На сьогодні це можливо лише за умови впровадження сучасних ідей і технологій освіти. Саме ця потужна науково-педагогічна база в сукупності з сучасними розробками в галузі інформаційних засобів сприяє розвитку дистанційного навчання.Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей людини за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті.А оскільки Інтернет – це світова інформаційна мережа, то вона може бути одним із засобів дистанційного навчання, тому що її дані допоможуть учням і учням створити повну інформаційну картину з питань, що їх цікавлять.Для дистанційного навчання дуже важливий зв’ язок з учнем, тому що сучасне навчання (а особливо дистанційне) тяжіє до індивідуалізації. Під час очного навчання кожен має можливість поставити питання й одразу отримати відповідь.
- Тестові завдання
- 6 клас «Основи здоров’я»
- Безпека в побуті і навколишньому середовищі
- І рівень
- 1. Оберіть правильну відповідь
- 1.1. Перед заміною перегорілої електролампи обов′язково потрібно
- а) вимкнути освітлювальний прилад з розетки
- б) залишити ввімкнутим освітлювальний прилад, щоб відразу побачити, чи загориться електролампа
- 1.2. Двосмугову дорогу безпечно переходити навскіс
- а) так
- б) ні
- 1.3. Перед тим, як увімкнути газову колонку, потрібно
- а) перевірити тягу
- б) відкрити газовий вентиль
- 2. Позначте те, що не можна гасити водою
- а) бензин
- б) нафта
- в) електроприлади під напругою
- г) вимкнені електроприлади
- д) палаючий одяг
- 3. Підручними засобами для гасіння пожеж є:_________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 4. Завдання з кількома варіантами відповідей
- Почувши сирену чи уривчасті гудки на підприємстві, що розташоване поруч, потрібно
- а) щільно зачинити вікна, двері
- б) ввімкнути радіо чи місцевий канал телебачення
- в) заховатися в підвалі чи погребі
- г) зробити запас питної води
- ІІ рівень
- 1. Якщо телевізор загорівся, потрібно
- а) негайно повідомити про це дорослим
- б) якщо є можливість, відключити телевізор від електричної мережі
- в) накрити телевізор цупкою тканиною або ковдрою
- г) викликати пожежників
- д) відчинити вікна і двері, щоб не накопичувався дим у приміщенні
- е) зачинити вікна, двері, вийти з приміщення
- 2. Доповніть схему
- 3.Якщо на шкіру потратила оцтова есенція, потрібно
- а) розтерти уражене місце сухою ганчіркою
- б) промити шкіру проточною водою упродовж 15 хвилин
- в) після промивання водою шкіру промити ще раз мильною водою
- г) відразу накласти марлеву пов’язку
- ІІІ рівень
- 1. Завдання з кількома варіантами відповідей
- Властивості чадного газу:
- а) має різкий запах
- б) не має запаху
- в) не має кольору
- г) заміщує кисень у крові і спричиняє смертельні отруєння
- д) не подразнює очей
- 2. Запишіть порядок дій, що повинна виконати людина, на якій загорівся одяг _______________________________________________________________ _________________________________________________________________
- 3. Прикладами отруйних речовин, що використовуються в побуті, можуть бути______________________________________________________________ __________________________________________________________________ ________________________________________________________________
- ІV рівень
- 1. Позначте ситуації, в яких людина може отруїтися чадним газом:
- а) перебувати в закритому приміщенні, де перекрито димохід печі, що
- топиться, або колонки, що працює
- б) вдихати тютюновий дим
- г) перебувати в лісі біля великого вогнища
- д) перебувати в приміщенні під час пожежі
- 2. Складіть план дій надання першої допомоги при отруєнні побутовим, чадним газом _____________________________________________________________ __________________________________________________________________ ________________________________________________________________
- 3. Доповніть фразу При аварії на хімічному підприємстві небезпечні речовини можуть потрапити в організм людини через шкіру___________________________________________________________ _____________________________________________________
- 8 клас «Основи здоров’я»
8 клас Безпека на дорозі
Тема: Дорожня безпека. Правила для мотоциклістів.
Мета: Сформувати знання про правила для мотоциклістів
та правила перевезення пасажирів на мотоциклі;
виробити навички та алгоритми необхідних дій у небезпечних ситуаціях.
Повторіть правила дорожнього руху
Практичні завдання
https://learningapps.org/watch?v=p4kdhwyi501
За допомогою блок-схеми пропоную вам ознайомимося
з правилами для пасажирів мотоцикла на с.86.
Практичні завдання
https://learningapps.org/watch?v=p4kdhwyi501
Молодець!
ВідповістиВидалитиДякую!
Видалити